5 yil sonra aşçılığı bırakıp BİM markette çalışmak mantıklı mı, geçiş yapan var mı?

5 yıldır aşçılık yapıyorum ama o kadar soğudum ki... Çevreme bakıyorum, BİM'de çalışanlar neredeyse benle aynı maaşı alıyor ve şartları daha iyi (bence). En azından üstüm başım yağ kir kokmaz, kendimi insan gibi hissederim, biraz insan yüzü görürüm, en önemlisi camsız penceresiz mutfaklardan sonra gün yüzü göreceğim bir işim olur diye düşünüyorum artık. Şartları ağır falan diyenler olacak biliyorum ama aşçılık da aynı, kız erkek ayrımı olmadan kilolarca malzeme çekmek, yerleştirmek vs. Sizce bu düşünce mantıklı mı

5 yil sonra aşçılığı bırakıp BİM markette çalışmak mantıklı mı, geçiş yapan var mı?
Cevapla