21 yaşındayım, kurumsal olmayan zincir markette 3 gün önce işe başladım. Sizce işi bırakmalı mıyım?

Sabah 9 akşam 8 çalışıyorum. Kasaya bakıyorum orada ama hep ayaktayim günde toplasan 20 dk oturmuyorum. Maaşım ise aylık 25 bin TL. Yeme içme, yol vs onlardan. Ortalama 1 yıldır çalışmıyordum. 3 gündür sabah kalkınca yorgunluğumu atamadan işe gidiyorum. Akşam eve geliyorum ayaklarım dizlerim hep sızlıyor. Normal mi böyle olmam işi bıraksam mı 😔

21 yaşındayım, kurumsal olmayan zincir markette 3 gün önce işe başladım. Sizce işi bırakmalı mıyım?
Çalışma bırak
Alışırsın çalışmaya devam et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
21 yaşındayım, kurumsal olmayan zincir markette 3 gün önce işe başladım. Sizce işi bırakmalı mıyım?
Cevapla