1 ay mağazada çalıştım, uzun mesai ve eksik maaş aldım, işten ayrılmakta haklı mıyım?

Bayramdan önce bir giyim mağazasına çalışmak için başladım bana başlarda maaşın 32 bin olduğunu ve ayrıca yemek kartı verildiğini söylediler saatleri kapanış ve açılış olarak belirli saatler içindeydi 9 saatti daha sonra ben işe devam ettikçe bu saatler sürekli uzamaya başladı sabah 10'da işe gidip gece 12'de çıktığım zamanlar olmuştu bayramdan dolayı bu şekildedir diye devam ettim ama bayram geçince de haftada 2 gün kesin gece 12'ye kadar mesai yapıldığına şahit oldum bu şekilde 1 ayı tamamladım maaş günüm geldi ve hesabıma geçen ücret asgari ücretti uzun saatler mesai yaptım bazen gece 12'de çıkıp sabah tekrar 10'da mağazaya gittiğim olmuştu ben de bu durumu oradaki yöneticiye sordum net bir cevap alamadım maalesef fazla mesai ücretlerim de bu durumda işe devam edemeyeceğimi ve ayrıldığımı belirttiğimde bunu önceden haber vermem gerektiğini söylediler daha 1 aylık elemanım ama siz olsanız ne yapardınız tatil günleri bile belli değildi 1 gün önce sen izinlisin deniliyordu vardiya falan yoktu giriş çıkış saatleri kayıtlı değildi rapor yasaktı hasta insanları zorla işe getirdiklerine şahit oldum

1 ay mağazada çalıştım, uzun mesai ve eksik maaş aldım, işten ayrılmakta haklı mıyım?
Cevapla