Asgari ücretle çalıştığım işi bırakmak şımarıklık mı?

Eğitim sektorunde çalışıyorum. Masam bilgisayarim var masa başı çalışıyorum ancak sürekli bir satış baskısı var. Yemek ve asgari ücret dışında para alamıyoruz. Prim var diye girdim ancak aylardır prim vermiyorlar. 6 aylık isimden istifa ediyorum. Sizce şımarıklık mı? Kimse çıkmamı istemiyor çünkü bu paraya bu kadar iyi çalışan insanları bulmak zor. İyi bir calisanim ancak emegimin karşılığını alamıyorum. Bayram dışında her gün çalışıyoruz. Resmi tatillerde bile çalışıp mesai almıyoruz fabrika çalışanları bile bizden iyi durumda

Asgari ücretle çalıştığım işi bırakmak şımarıklık mı?
Cevapla