3 sene KPSS çalışıp atandığım iş yerimde biriyle sorun yaşıyorum, işten ayrılmalı mıyım?

Adama tahammül edemiyorum, kovulmamak için kavga da edemiyorum ama artık gına geldi. İşten ayrılsam atanmak için çalıştığım onca seneye yazık olacak. Ne yapıcam, nasıl kurtulucam bu dertten ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar umursamaz için elimden geleni yapıcam.
3 sene KPSS çalışıp atandığım iş yerimde biriyle sorun yaşıyorum, işten ayrılmalı mıyım?
Cevapla