İstifa bildirimi sonrası işverene rağmen hemen işten ayrılabilir miyim, çalışmak zorunda mıyım?

Güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum 15'inde ayım doluyor artık çalışmak istemiyorum ama iş veren bayram dolayısıyla eleman bulmam zor olur dedi çalışmak zorunda mıyım. Memlekete gideceğim 18 Mart 'a. İstifa dilekçesi yazacak mıyım bilgisi olan yardımcı olabilir mi

İstifa bildirimi sonrası işverene rağmen hemen işten ayrılabilir miyim, çalışmak zorunda mıyım?
Cevapla