10 senedir çalıştığım yerden çıkmak istiyorum. 3 ay önceden haber vermedim, tazminat falan sorun yaşar mıyım?

10 senedir çalıştığım yerden çıkmak zorunda kaldım sigortanın gününüde doldurdum ama aktif görünüyor ama bana 3 ay önceden haber verip çalışmam gerektiğini söylediler ben direk çıkmak istiyorum ne gibi sorunlar yaşarım bilgisi olan var mı
10 senedir çalıştığım yerden çıkmak istiyorum. 3 ay önceden haber vermedim, tazminat falan sorun yaşar mıyım?
Cevapla