Yargılama yapanlar büyük konuşanlar başına gelmesin dua edin de
Evliyim patronumla ilişki yaşadık 1 ay sürdü ayrıldım işten de ayrılmalı mıyım?
Yargılama yapanlar büyük konuşanlar başına gelmesin dua edin de
İşten ayrılmamı istemiyor ama kaldıramıyorum hatalarımı hatırlıyorum ayrılmalı mıyım
Çünkü bir kere oldu patronun yine isteyecek. Ve vermeyince işle alakalı sorunlar başlayacak zamanla görürsün vermeye devam etmezsen
İstemedi istemez de neden böyle düşündün
Şimdilik istemedi seni kaybetmemek için. Bak yargılamam yadırgamam. Ama eğer huzurun kaçmasın istiyorsan biraz izlenimle o bir zaman sonra yine isteyecek. Ve senin zaafını biliyorsa ona göre hareket edecek. Sen red ettiğin zaman gerçek yüzü ortaya çıkacak.
Kaybetmemek için mi istemedi diyorsun yani ben ayrılacağımı söyledim işten bunu da istemedi zorla kabul ettiricem yarın ve bırakıcam..
Yani yine de siz bilirsiniz. Sonucta ıssız kalmakta sorun. Dilerseniz izlenimleyin.
Cevap
8Cevap
ayrılman daha dogru yas kaç
yoksa zamanla aynı hatanın tekrarı olur
Neden olacağını düşünüyorsun
İstemedi istemez de neden böyle düşündün
Ayrıl, durman hata. Yoksa hiç bitmez bu mesele.
Tabiiki ayrıl. Başka patron sonra başka ve sonra başka. Bir patronla ömür geçmez.
Eşine yazim değilmi bir öğrense o sulaleni s*ker sen mezara o hapse
O istemiyor diye oraya muhtac degilsin cik gitsin manyakmisin
Neden gideyim
Sorma bir zahmet bunuda sorma
Yok bee sacmalama
Gerek yok zam istediğin de bir daha verirsin
Ayrıl bence
Ne yaşadın
Nasıl yaşadın?
Beynini skim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?