2,5 aydır çalıştığım iş yerine istifa vereceğim. İhbar sürem olur mu?

Yarın istifamı vereceğim 2.5 aydır çalıştığım bir yer ama daha fazla oraya gitmek istemiyorum ihbar sürem olur mu? Deneme sürecindeydim ama kendim sonlandırmak istiyorum bu süreci ihbar tuttururlar mı?
2,5 aydır çalıştığım iş yerine istifa vereceğim. İhbar sürem olur mu?
Cevapla