Patronumla ilişki yaşadık ondan ayrıldım 2 ay sonra işten ayrıldım iyi yapmış mıyım?

2 ay herşeyi yaşadık ama ben dayanamadım ayrıldım sonra bırakmak istemedi işten de ayrıldım hala takip ediyor hikaye vs bakıyor

Güncellemeler
+1 yıl
Mantıklı yorumlar yazın lütfen
Patronumla ilişki yaşadık ondan ayrıldım 2 ay sonra işten ayrıldım iyi yapmış mıyım?
Cevapla