2 ay çalıştıktan sonra terfi aldım o işi öğreniyorum müdür yanlış yaptım diye azarladı aklıma çok takıldı ne yapmalıyım?

2 aydır aynı şirkette çalışıyorum işimi iyi yaptığım için terfi verdiler sıfırdan o işi öğrenmeye başladım.
Yanlış işlem yaptığım için azarlar gibi konuştu bir şey demedim gün içindede bir daha bu konu açılmadı

Aklıma takıldı susmakla yanlışmı yaptım acaba?
2 ay çalıştıktan sonra terfi aldım o işi öğreniyorum müdür yanlış yaptım diye azarladı aklıma çok takıldı ne yapmalıyım?
Cevapla