Yeni bir işe girdim ama müdür huysuzun teki. Ne yapsam, çıksam mı?

Hem maddi en çok da Manevi ve ruhsal olarak ihtiyacım var çalışmaya iki arada bir derede kaldım 🙄😒 3 hafta oldu başlayalı, ama bana bugün beceriksiz muamelesi yaptı resmen tüm modum düştü.. Evde kafayı yicem çıkarsam biliyorum 🙄😒😒 bi akıl verin be dostlar..
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru seçilmiş ama benim mood yerlerde😒
Güncellemeler
+1 yıl
Müdür istifa etti 🤭😄😄😄😄
Yeni bir işe girdim ama müdür huysuzun teki. Ne yapsam, çıksam mı?
Cevapla