Gizli Üye(45 üstü)5 güİğne oyası, çok daha ince el becerisi ve sabır gerektirdiği için genellikle şiş örgüye göre daha zor kabul edilir. Şiş örgü büyük parçalar için daha hızlı ilerlerken, iğne oyası küçük motiflerde yoğun dikkat ve zaman ister.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
6 güİkisi de basit yapmasını bil yeter
15 Yorumla- 6 gü
Sis konusunda sadece düz örgü örebiliyorum. Öyle çetrefilli işlere pek girişemiyorum. Ama iğneli şeyleri iyi yapabilirim.
- 6 gü
Tamam işte herşeyi öğrenince güzel ve kolayca yaparsın kendine güven ve çabala sadece yaparsın ❤️🌸
- 6 gü
Şöyle bir şey var ilin ayarı kaçıyor galiba yıllardır deniyorum hani yeni değilim bu işte ama biraz bol örüyorum o yüzden sadece düz örebiliyorum öyle sıkı bir örgü de öğreniyorum sadece düz ör biliyorum ama böyle daha desenli daha. Çok dikkat gerektiren işleri maalesef yapamıyorum iyi olmuyor yani.
- 6 gü
Belki bir hatayı tekrarlıyorsun
- 5 gü
Muhtemelen çünkü. Fark edemediğim bir hata bir detay var.
6 güSanırım iğne daha zordur
12 Yorumla- 6 gü
Muhtemelen çoğu insan iğne oyasıdır ama bana tam tersi
- 6 gü
Bana ikiside zor 🤓👽
6 güİğne oyası tabii ince işleri hiç sevmem
11 Yorumla- 6 gü
İnce işleri çok seviyorum. Ben hem görünüş olarak hem yaptıktan sonra bana büyük bir böyle başarmışlık hissi veriyor.
6 güİğne oyası daha zor duruyor
11 Yorumla- 6 gü
Ben ikisini de yapmaya çalıştım nedense iğne oyası daha basit geldi
Ben şiş işinde çok iyiyimdir yapamayacağım çıkaramayacağım model yok ama iğne pyası başka bir sanat imce işçilik ve daha zor
00 YorumlaHepsi zor
11 Yorumla- 5 gü
Gerçekten öyle
5 güİgne oyasısı zor
11 Yorumla- 5 gü
Evet maalesef
İğne oyası
11 Yorumla- 5 gü
İğne oyası da iğne oyası
İğne oyası ya
12 Yorumla- 5 gü
Peki sis örgüsüyle aran nasil
6 güKesinlikle İğne oyası daha zor tecrübeyle sabit
12 Yorumla- 5 gü
İşte o da benim ilgi alanım.
- 5 gü
Ne güzel 🌹
6 güİğne oyası.
15 Yorumla- 6 gü
O nedense bana daha basit geliyor
- 6 gü
Bana da şiş basit geliyor.
- 6 gü
İğne ile ilgili şeyler hani böyle tek elle yapılan işleri daha iyi yapıyorum. İki elle birden yapılan işleri daha kötü yapıyorum ve sanıyorum ki sağ elimi daha iyi kullanıyorum. O yüzden iğne oyası kolay geliyor.
- 6 gü
Ne güzel. Annem de çok güzel yapar.
- 6 gü
Muhtemelen o da benim gibi tek el kullanabiliyor daha ziyade o yüzden.
Gizli Üye(25-29)6 güİkiside
11 Yorumla- 6 gü
Ne kadar güzel keşke ben de bu kadar yetenekli olabilseydim
4 güBilgim yok
00 Yorumlaİğne Oyası Daha Zor.
00 Yorumlaİğne oyası
11 Yorumlaİğne oyası
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 