Sizce bir mesleğin kadın veya erkek işi olarak etiketlenmesi ne kadar doğrudur?

Bana göre bir işin kadın ya da erkek işi olarak etiketlenmiş ve özellikle de kadınlar yapamaz denmesi çok yanlıştır. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce bir mesleğin kadın veya erkek işi olarak etiketlenmesi ne kadar doğrudur?

#MFBH22 #KadınEmeği #MFBHKadınEmeği #Emek #İşlerinKadınErkekİşiOlarakEtiketlenmesi

Sizce bir mesleğin kadın veya erkek işi olarak etiketlenmesi ne kadar doğrudur?
Cevapla