İki ay önce istifamı kabul etmeyen patronum şimdi çık git diyor ne yapmalıyım?

İki ay önce istifa verip başka iş buldum. Patronum kal diye iki saat dil döktü.
Şimdi de sen bize fazlasın, aşırı Kalifiyesin diyor.
Bir başka şirketi varmış oraya geçecekmişim de maaşımın yarısını o yarısını baikası verecekmiş vs.

Siz olsanız ne yapardınız?
İki ay önce istifamı kabul etmeyen patronum şimdi çık git diyor ne yapmalıyım?
Cevapla