İş yerinde şef bana iş vermiyor bir de işten kaçtığımı söylüyor. Ne yapayım?

İş yerinde hepimizin sorumlu olduğu işler var onun dışında bi iş olduğundada şef bjnu dağıtıyo bi ara bana veriyodu işi sürekli şimdi bana iş vermiyor gerçi ben işim olmadığında yanımdakine diyorum bunu ben yapıyım diye.. gel görki o ikisi bir oldu ben işten kaçıyomuşum üstüme iş almıyomuşum.. oysa ben şefe kaç kere dedim görev dağılımını ben yapıyorum dedi sorunu olan bana söylesin dedi benim burada suçum ne vermiyo adam iş napıyım
İş yerinde şef bana iş vermiyor bir de işten kaçtığımı söylüyor. Ne yapayım?
Cevapla