Çok kötüyüm. Patron benden memnun değilmiş. Ne yapmalıyım?

Veteriner kliniğinde 1yıldır para almadan staj yapıyorum işi öğreneyim diye. Bir hata yaptım. Hemen başıma kalktı. Kovacak neredeyse. Berbat ve işe yaramaz hissediyorum. Ne yapmalıyım acil
Çok kötüyüm. Patron benden memnun değilmiş. Ne yapmalıyım?
Cevapla