İşimi iyi yaptığım halde müdürümden azar yiyorum. Ne yapmalıyım?

Evet arkadaşlar Herkesin içinde azarlıyor diyor bana Fakat Diğerlerine normal davranıyor ve bana çok yükleniyor başarılı olduğu halde sebebini gerçekten anlayamıyorum Erkekler de böyle bir problem mi var müdürlerde
İşimi iyi yaptığım halde müdürümden azar yiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla