Yeni işe başladım ama müdür bana kötü davranıyor ne yapmalıyım?

Bi mağazada işe başladım kasiyer olarak 2 tane müdür var birini bana çok iyi davranıyor ama diğeri kötü davranıyor demesemde diğer kasiyerlerle sohbet ediyor onlara iyi davranıyor beni görmezden geliyor yani pasif agrasif tavırlar sergiliyor bana karşı ve zoruma gidiyor 20 yaşındayım ilk defa çalışmaya başladım ve ağrıma gidiyor gerek bu tarz şeyler mağazaya gelen müşterilerin kabalığı beni herşeyden soğuttu çok kötü yanlız hissediyorum
Yeni işe başladım ama müdür bana kötü davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla