Yeni bir işe başlayacağım yerde müdürüm çok kaba biri. Onunla nasıl başa çıkabilirim?

Öğretmenim ve işimi çok severek yapıyorum. Beni düşündüren olay mesleğimdeki zorluk değil de müdüremin psikolojik şiddeti... Tavrı, konuşmaları beni aşağı çekmeye yönelik. Bu tavrı ile beni motive edeceğini mi sanıyor bilmiyorum ama demotive ediyor. Onunla bu durumu konuşmalı mıyım? Aksi takdirde mutsuz bir öğretmen olacağım..

Yeni bir işe başlayacağım yerde müdürüm çok kaba biri. Onunla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla