Patronum küfürlü konuşuyor ve kaba birisi. Bu durumdan rahatsız olduğumu nasıl söylemeliyim?

6 Yıldır bir taşeron firmada çalışmaktayım. İşimi layıkıyla yerine getiren bir personelim fakat benimle çalışan patronlar ilk defa bir bayanla çalışıyorlar. Ofis elemanı olarak görev alıyorum patronum tam bir kurnaz yıllardır dönem zamanlarında beni ağlata ağlata zam veriyor , yanlarında bir bayan yokmuşçasına sürekli şahsıma olmasa da başkaları ile küfürlü konuşuyor ( ağzı alınmayacak şekilde ) defalarca uyarmama rağmen sürekli bu olay tekrarlandı. Her zaman agresif, sinirli tipler bu altı yıl içerisinde yapamadığım gözümden kaçan her şey için azar işittim öyleki iş yerinde beni ağlamadan gören kimse kalmadı diyebilirim. Sürekli üstüme gelip bağırıyorlar. Cuma günü patronun kardeşiyle yine buna benzer bir kavga yaşadık bana sesini yükselterek “sana emir veriyorum sen de yapacaksın “ dedi aslında söylediği şey benim görev çizgim dışında ben ofis elemanıyım benden istediği şey iş kıyafetlerini giyip sahaya inip tek tek personellerin arkasından dolaşıp imza almak ve bunu sürekli yapmamı istiyor. Benimle aynı görevi yapanların yapmadığı işleri bile yapmıyor ama onlarla hep aynı maaşı almıyorum. Verdiği görevi yapmayacağımı söylediğimde yüksek bir ses tonuyla bağırarak “ sen bana bu cevabı veremezsin “dedi ben de eşyalarımı toplayıp o sinirle “herkes işine baksın ben gidiyorum kimsede beni aramasın “dedim kapıyı çarpıp çıktım. Bugün pazar yarın iş var beni kimse aramadı aslına bakacak olursak defalarca çantamı alıp ofis terk etmişliğim var ve sürekli ikna edildim. Yersiz vaatlerle. Yok bir daha olmayacak , yok sen bizim için aileden birisin , yok efendim benim yaptığım işi kimse yapamazmış bılabılabıla…Muhtemelen yarın iş başında olacağını düşünüyorlar ama ben gitmeyeceğim. Şimdi size sorum asıl patronu arayıp yarın gelmeyeceğim söylesem mi? yoksa yarın kendileri mi arasınlar. Sanırım bu şekilde çıkarsam haklarımı da kaybedeceğim haklarımı bırakmak istemediğimi bildikleri için bana karşı çok rahat davranıyorlar ben bu yapılanın mobbing olduğunu düşünüyorum lütfen konu hakkında görüşlerinizi iletir misiniz. Nasıl konuşmalıyım ne yapmalıyım vs.

Patronum küfürlü konuşuyor ve kaba birisi. Bu durumdan rahatsız olduğumu nasıl söylemeliyim?
Cevapla