İşten çıkmak istiyorum ama müdürüm çıkartmıyor. Neden?

Eylül ayında istemiştim çıkmayı, bir de Ekim sonunda. Bu üçüncü isteyişim. İkinciyi kabul etmişti zorla da olsa, sonra karar değiştirdim ama üçüncüyü kabul etmiyor. Kalmanı istiyorum diyor, ille de kal diyor ama iş yerindeki insanların huzursuz ettiği yetmezmiş gibi o da artık huzursuz ediyor. Bir iyi bir kötü...
İşten çıkmak istiyorum ama müdürüm çıkartmıyor. Neden?
Cevapla