İstifa edemiyorum, istifa etsem patronuma çok büyük yanlışmış gibi geliyor. Ne yapacağım?

Ben 1,5 yıldır bir firmada çalışıyorum her işi de ben yapıyorum ben olmazsam olmaz çünkü yerime birini bulmaları benim ona işi öğretmem neredeyse 2-3 ayı alır ama çok istifa etmek istiyorum mobbing, stres, iş yükü ama patronum da iyi adam gibi cidden ne yapacağımı bilemiyorum. İstifa etsem bir dert istifa etmesem ayrı bir dert. Ne yapacağım psikolojim hiç iyi değil.

İstifa edemiyorum, istifa etsem patronuma çok büyük yanlışmış gibi geliyor. Ne yapacağım?
Cevapla