Patronumla anlaşamıyorum, sizce işten çıkmalı mıyım?

Is yerindeki patronumla (bayan) iyi anlasamiyorum bazi seylerde kafama uymuyor eski yerlere kiyaslanarak. Sizce yeni yer bulursam cikayimmi kalayimmi?

Patronumla anlaşamıyorum, sizce işten çıkmalı mıyım?
Cevapla