Sizce patronum istifa ettim diye neden bu kadar uzgün?

26 yasindayim oyle makam mevki sahibide degilim servis elemaniyim cay kahve vs yapiyorum personellere gelen misafirlere ve ofisin genel temizligini yapiyorum hiç gocunmadan heryeri dip köse bucak tertemiz birakiyorum. Personellere misafirlere ayrı ozen gosteriyorum. 5 katli yer heryeri silip supurup toz alip koca koca camlari silip 4 banyolari temizliyorum. Bastan sağma yapmiyorum cok ozenerek temiz sekilde. Bazen aksama kadar oturmuyorum. Kopekleri var onlarada bakiyorum. Giyimime ozen gosteriyorum usturuplu giyiniyorum ama sacima başima her sabah ozenirim. Isimde eksiklik yoktu ama bazi sebeplerden dolayi ayrilmak istedim onlarda tamam fedi birini bulana kadar idare edecegimi soyledim. Ama zaman geçti hala gelen giden yok ve benide bu belirsizlik yordugu icin enazindan bana cikacagim tarihi verir misiniz dedim mudurum patronumla konusmus. Yuzume hic bakmiyor bana sitemli ve modu cok düşük. Kopegiyle her gun oynardi bugun hic oynamadi yemegini vermedi niye bu kadar uzuluyor. Mudurumde dun patronum icin dediki işi uzatiyor sendenmi vazgecemiyor anlamafim dedi
Sizce patronum istifa ettim diye neden bu kadar uzgün?
Cevapla