1 yildir calisiyorum baslarda mutluydum sonra mutsuzum rahat degilim. Sebebi ise benden kaynakli neredeyse aldıgim nefesin bile açiklamasini yapicam hep aciklama yapma geregi hissediyorum insanlara karşi utandigim icin yemek bile yiyemiyorum rahat olamiyorum bugun işten ayrilmak istedigimi soyledim oda sen bilirsin dedi konu ne bunlari dedim dedi git aşağıda ye kim ne diyebilir sana acikcasi inanmadım biri bir seymi dedi kizdimi bagirdimi vs dedi dedim kisilerle prpblemim yok kimse birsey yapmadi oda sen bilirsin ama baska firmaya gitsen aynisi olucak sen iyice dusun tasin kararini bver dedi. Sonra bana karşı tavir aldı akşamda aradı dedi ofiste kpnuşamadık sen niye cikmak istiyorsun ogrenmek istiyorum benide zaan altinda birakiyorsun sizlik birsey yok dedim oda herkes zaan altinda kaliyor biri kotumu davrandi yok rahat degilim dedim oda iyice dusun kararini yarin ver. Sizce neden oyle soyledi zaan altinda kalicak birsey yoktu.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yani doğru başka yere gitsen de aynı sorunu yasarsın. Eğer işte bi sorunun problemin yoksa yaptigin isi seviyosan hic riske atma derim. Işsiz kalmak daha kötü.
Peki sizce ne soyliyim bana gicik olucaklar cocuk oyuncagi gibi
Zaten sana düşün demiş o yüzden kimse dalga mi geciyo bu diye bakmaz bence. Sen de siz düşün diyince ben de düşündüm ciddi bi şekil de eğer teklifiniz hala geçerliyse çalışmaya devam etmek istiyorum diyebilirsin. Bu yeterli olur
Pwki oyle soylerim. Çok teşwkkur ederim yorumunuz için 😌
Ama kimse bir sey demedi kararimi sormadi yoneticim patronumda tavirli onlarmi cikaricak acaba
Iıııyhhhh neden neden neden elinin körü çıkmak istiyor işte kız sanane be adam
Sorun sende patronuna hak veriyorum bu kafada olursan nereye gidersen git sorun yaşarsın
Sorun bende oldugu icin kalmaya devam edicem
Ama kimse bir sey demedi kararimi sormadi yoneticim patronumda tavirli onlarmi cikaricak acaba
Kararını verdiysen düşünme bunlari
Şimdi zaten baska yerede gitsem aynisi olucak belki anlayisla karsilamazlar bile borde guvenilir kisiler olup olmayacagida mechul kalmaya karar verdim
Kararliysan devam et tabi neticede bildik ortam
Evet oyle peki sizce yoneticim niye oyle dedi beni zaan altinda birakma diye sonucta onun yuzunden cikmiyorum ofiste en cok onunla muhattap oluyordum hatta ona karsi ilgimde vardı
Bı elemanın sebebsiz çıkması elbette milleti zan altında bırakabilir en yakındaki kişide olasılık daha fazladır söylediklerinde bı mana yok
Sebebini soyluyorum rahat degilim mutlu degilim her dakika aciklama yapma geregi hissediyorum oradaki herkese karsi alişamadim bu sebep degilmi
Yeterli sebeb değildir
Peki yarin ne soyliyim sizce
Çocuk oyuncagi gibi cikiyorum kaliyorum vs gicik olmazlar mi
Yardım alman gerekiyor olabilir...
Ne konuda
bu konuda..
ayrılma kararını ne kendine nede öneticine açıklayamıyorsun, en zor çalışan orfillerinden birisin
Acikladim kendimi rahat hissetmiyorum alışamadim bana bazen bakislari olsun tavirlari olsun herkesin tuhafima gidiyordu sordugumda kafamda kuruyorsun vs bende sogudum artık
Bakışları rahatsız ediyor çok genel bir tanımlama. Tacizden mi bahsediyordun? Sürekli denetlenmekten mi ya da başka bir şey mi önce bunu tanımlamalısın.
Zaten kimse konuyu açmadı
Kimin açmasını bekliyordun?
Onların
Yoneticinin
Verdinmi kararini demesini
Zaten herkes tavir almis bana benim bahsettigimde bu işte birsey oluyor tavir aliniyor sonra bir problemmi var diye sordugumda kafanda kuruyorsun diyiyorlar aşıri sogudum nefret ettim illallah ettim
Hepsine mesafeliyim isimi yapip cikip gidicem
Kimsenin samimiyetine inanmiyorum ama elim mahkum 😪😪😪😪😪kafesin icinde kalmis kuş gibi hissediyorum kendimi
Sakin.. Karar verirken de duygularınla hesaplaşırlende acele etmemelisin
Çok fazla duygusal baskı altındasın
Sizce bu tarz durumda nasıl karar verilirki. Sadece insanlarin yaptiklari seylere yutkunmakla geçmezki hasta olucam bu tarz insanlar yuzunden bana kendimi asiri kotu hissettiriyorlar mesafe alamazmisim gibi hep normaldr hep guleryuzluyumdur herkese karsi mutluda olsam mutsuzda olsam hep gulumserdim ama o kadar yordularki sanki sessiz sinema oynuyoruz bir problem varsa cikar konusursun ama bunlar tavir aliyor trip atiyolar bende diyiyorum tavir almayin soyleyin bir problrm varsa soyleriz kafanda kuruyorsun vs oyle diye diye beni hasta ettiler 😪😪😪
Bu konu anladığım kadarıyla epey detaylı... burada yazdığın birkaç satırdan ibaret değil. Analiz etmek gerelecek ve şimdi daha iyi anlıyorum ki soru sormak içim sormamışsın, pek dertlisin :(
Konu acilmadi bana dun demisti iyce dusun tasin kararini yarin bildir birsey demedim oda demedi simdi mesaj atiyimmi teklifiniz hala gecerliyse devam etmek istiyorum
Ben direkt mesaj yazamıyorum yeni üye olduğum için sanırım
Buradan yazbilirsiniz
Mesaj aticam ama sadece takip ettiginiz uyelerden mesaj kabul ediliyormus bende atamiyorum
Taciz degil bakislari surekli denetleme gibi sanki ben bir kabahat islemisim gibi patronumun katına ne zaman ciksam oyle bakiyor
Bugun zatwn herkese mesafeliydim herkeste bana sadece arada yoneticim biraz normaldi
Benim zaten ona karşı ilgim var
Bu analizi burdan yazmak istemiyorum olur mu
Simdi mesaj atsam olur mu ben çok dusundum teklifinix hala gecerliyse devam etmek istiyorum diye
Tabi buyurun
Hayie yoneticime o mesaji atiyimmi diye sordum. Sizce mesaj atamiyorum
Önermiyorum ama artık buradan yazmayacağım dediğim gibi bu kadar derin anaizlere ihtiyaç duyan bu konuyu uzun uzadıya yorumlamak istemiyorum doğrusu
Nicin onermiuorsunuz
Istek attim
bende
iş kötümü gidiyor
Hayir işimdendr memnunum ama rahat degilim mutlu degilim alişamadim hala sanirim. Her hareketlerinin altinda birsey ariyorum yanlis anlasilmak istemedigim icin hep aciklama yapiyorim herkese ondanda sogudum
salla insanlari
Şimdi zaten baska yerede gitsem aynisi olucak belki anlayisla karsilamazlar bile borde guvenilir kisiler olup olmayacagida mechul kalmaya karar verdim