İşten ayrılmak istediğim için patronum kendini suçlu hissetti, sizce neden?

1 yildir calisiyorum baslarda mutluydum sonra mutsuzum rahat degilim. Sebebi ise benden kaynakli neredeyse aldıgim nefesin bile açiklamasini yapicam hep aciklama yapma geregi hissediyorum insanlara karşi utandigim icin yemek bile yiyemiyorum rahat olamiyorum bugun işten ayrilmak istedigimi soyledim oda sen bilirsin dedi konu ne bunlari dedim dedi git aşağıda ye kim ne diyebilir sana acikcasi inanmadım biri bir seymi dedi kizdimi bagirdimi vs dedi dedim kisilerle prpblemim yok kimse birsey yapmadi oda sen bilirsin ama baska firmaya gitsen aynisi olucak sen iyice dusun tasin kararini bver dedi. Sonra bana karşı tavir aldı akşamda aradı dedi ofiste kpnuşamadık sen niye cikmak istiyorsun ogrenmek istiyorum benide zaan altinda birakiyorsun sizlik birsey yok dedim oda herkes zaan altinda kaliyor biri kotumu davrandi yok rahat degilim dedim oda iyice dusun kararini yarin ver. Sizce neden oyle soyledi zaan altinda kalicak birsey yoktu.
İşten ayrılmak istediğim için patronum kendini suçlu hissetti, sizce neden?
Cevapla