Patronum benden cok memnun istifa ettim gururundan kal diyemiyor sizce neden?

En cok calisan personeli benim. Isten kaytarmiyorum elimden gelenin fazlasini yapiyorum. Isime ve kendime ozen gosteriyorum benim yapacagim seyleride kimse etmez istifa etmistim 5 6 kere tutmuslardi son kez istifs ettim bu kez hersey cok ciddi patronumun morali cok bozuk ama kalda diyemiyor neden
Patronum benden cok memnun istifa ettim gururundan kal diyemiyor sizce neden?
Cevapla