Patronum herkesin içinde bana bağırdı, gururuma yediremiyorum. İstifa etmeli miyim?

Zaten yeni mezunum, yeni yeni öğreniyorum her işi. Toplantı yapıyorduk camı açmamı istedi. Camı açarkende ses çıktı biraz sonra bana napıyorsun duyamıyorum insanları diye bağırdı. Ya insanların hepsi dönüp üzülerek bana baktı :( Ayıp değil mi sizce bu, hakkettim mi yani? İşte hata yapsam hadi neyse yeni mezunum diye kölesi mi olacağım. Lütfen destek olun, akıl verin. Ne yapmalıyım ben?
Patronum herkesin içinde bana bağırdı, gururuma yediremiyorum. İstifa etmeli miyim?
Cevapla