Patronum sürekli azarlıyor, işi bırakmak istiyorum. Nasıl söyleceğim?

4 aydır hamburgercide çalışıyorum. Çok yoğun oluyor iş saatlerim. Mola yapmıyorum 10 saat boyunca ve bazen ekstra çalışıyorum maaş vermiyor ekstra işten. Bazen küçük hatalarda bağırıyor. Dün ekmeği kestim ve cetvel getirdi ölçtü eşit olmamış diye. Tüm kasayı sen yiceksin dedi. İşi bırakmak istiyorum ama utanıyorum söylemeye. Ne yapıcam?

Patronum sürekli azarlıyor, işi bırakmak istiyorum. Nasıl söyleceğim?
Cevapla