Patronumdan sürekli azar işitiyorum, niye beni işten çıkarmıyor?

Ben küçük bir markette çalışıyorum. Patronumdan şakasız her ay bi kez azar yiyorum. İşimi de doğru yapmaya özen gösteriyorum her işe yetişiyorum yeri geliyor büroda işler oluyor onu hallediyorum. Ama ona rağmen yine bi şekilde azar yiyorum. Geçen eski çalışana da senin yokluğun belli oluyor demiş bunu da bana o eski çalışan söyledi. Madem beni beğenmiyor çıkarsın niye çıkarmıyor? Başkalarına da benim için "Ben ondan memnunum. Diğerlerine göre çok daha iyi çalışıyor." Falan diyormuş. Daha önce ben işten ayrıldım sonra elemanı olmadığından beni geri çağırdığı için vicdan yapıp gittim. Keşke gitmeseydim. Ayrılmak istiyorum işten bunu nasıl yapmalıyım?
Patronumdan sürekli azar işitiyorum, niye beni işten çıkarmıyor?
Cevapla