Patronların talimatına harfiyen uyunca neden işten kovuluyorum?

15 yıldır değişik iş yerlerinde mühendis olarak çalıştım.

Ne zaman ki bir işe girsem :

Tip 1 patron :

" Cevabını biliyor olsan bile her şeyi bana soracaksın" dedi

Ben de her bir detayı atlamadan sordum - istediği gibi. Bu sefer de " Sen çok soru soruyorsun, senden bir cacık olmaz" diyip işten çıkarttılar. Yani kovuldum.

Tip 2 Patron :

" Hiç bir şeye karışma. " Ayrıca " Hiç bir yetkin yok" dedi. Talimatı gereği 1.5 yıl boyunca hiç bir şeye karışmadım ve bana bir şey sordukları zaman " Benim hiç bir şeye yetkim yok, Patrona sorun" dedim çalışanlara.

Yani turist Ömer gibi 1.5 yıl boyunca gittim geldim ve sadece kart bastım.

Bir gun çektiler kenara " Biz sana her ay maaş ödüyoruz sen bize hiç bir şey yapmıyorsun" dediler. Ben de:

" Hiç bir şeye karışma" dediniz karışmıyorum " dedim. " Karışma dediysek öyle değil " dediler.

" Peki nasıl? " diyince" Onu da biz mi öğretelim " diyip işten çıkardılar. Yani kovuldum.

Bu koşullar altında bir iş tutturmakta zorlanıyorum.

Ne yapmalıyım?

Patronların talimatına harfiyen uyunca neden işten kovuluyorum?
Cevapla