15 yıldır değişik iş yerlerinde mühendis olarak çalıştım.
Ne zaman ki bir işe girsem :
Tip 1 patron :
" Cevabını biliyor olsan bile her şeyi bana soracaksın" dedi
Ben de her bir detayı atlamadan sordum - istediği gibi. Bu sefer de " Sen çok soru soruyorsun, senden bir cacık olmaz" diyip işten çıkarttılar. Yani kovuldum.
Tip 2 Patron :
" Hiç bir şeye karışma. " Ayrıca " Hiç bir yetkin yok" dedi. Talimatı gereği 1.5 yıl boyunca hiç bir şeye karışmadım ve bana bir şey sordukları zaman " Benim hiç bir şeye yetkim yok, Patrona sorun" dedim çalışanlara.
Yani turist Ömer gibi 1.5 yıl boyunca gittim geldim ve sadece kart bastım.
Bir gun çektiler kenara " Biz sana her ay maaş ödüyoruz sen bize hiç bir şey yapmıyorsun" dediler. Ben de:
" Hiç bir şeye karışma" dediniz karışmıyorum " dedim. " Karışma dediysek öyle değil " dediler.
" Peki nasıl? " diyince" Onu da biz mi öğretelim " diyip işten çıkardılar. Yani kovuldum.
Bu koşullar altında bir iş tutturmakta zorlanıyorum.
Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer