Bimden aldığım bu çikolatalı ürünü ilk kez deneyeceğim, iade mi edeyim yoksa bırakıp tadına mı bakayım?

Çikolatalı ama olsun, bulmuşken aldım BİM'den. İyi mi sizce?

Farklı markalara alışığım genelde, bilemedim iade etmeli mi?
Bimden aldığım bu çikolatalı ürünü ilk kez deneyeceğim, iade mi edeyim yoksa bırakıp tadına mı bakayım?
Güncellemeler
15 gü
Of creamla kek yapıp tozla sos yaptım puf halde kekime güzel yakıştı sevdim sıcak su ve tahinle aktı vala
Bimden aldığım bu çikolatalı ürünü ilk kez deneyeceğim, iade mi edeyim yoksa bırakıp tadına mı bakayım?
Cevapla