Merhaba arkadaşlar,
Doğu Ekspresi'yle alakalı merak edilen sorulardan teki restoran ve yemekleri. Restorandaki yemek ve kahvaltıyı tattık benceme dökeceğim
Çuff Çuff Restoranımız

Sadece bir restoran değil, ayrıca bu vagon bir nevi güvenliği sağlıyor. Ortada kalan bu vagon normal vagonlar ile yataklı vagonları ayırmakta. Oraya hiçbir şekilde geçişe izin verilmiyor. Aileler, çiftler vb. kaldığı için özel hayat gizliliğini korumak amaçlı olduğunu sanıyorum.
İki tane garson bulunmakta. Aynı zamanda kasaya bakıyorlar. İsteklerinizi masanıza kadar getiriyorlar.
Fiyatlandırmayı mı merak ettiniz? Hemen :)

Et Döner

Dönere 18 lira ödedik. Hazır döner olduğunu belirteyim, kendileri kesip servis etmiyorlar. Kötü bir tadı yok, açken yenir.
Tavuk Şiş

Tavuk şişe 14 lira ödedik. Ben tadını beğendim ama porsiyon olarak küçük buldum. Çok aç kalmadıkça uğrayacağım bir restoran olmazdı.
Yıldız ne güzel durmuş be ^^ Yeni fark ettim.
Kahvaltı

İki kahvaltı menüsü bulunmakta. 8'li kahvaltı tabağı ve 12'li kahvaltı tabağı.
12'li kahvaltı tabağı sipariş ettik karşılığında 20 lira ödedik. Kahvaltıyı tatmin edici buldum, hiç değilse yemeklerden iyiydi.
Yolculuğa devam

''Başımı üstümden çekin gölge yapıyor
Bu vücudun güneşten çok ricası oluyor
Hadi bana eyvallah ben artık gideyim
Arayan soran olursa selam söyleyin''
Bir bencemin daha sonuna geldik. Merak ettiklerinizi görüş altına yazabilirsiniz.
Doğu Ekspresi serisi devam edecek :)
Seri 1: Doğu Ekspresi Durağımız: Erzurum'da Cağ Kebabı ve Kadayıf Sarmasını Denedik
Kalın sağlıcakla;
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar