Keşfet

Selülit Soruları

Kafeinsiz kahve ve selülit?

Kafesinsiz kahve selülit oluşturur mu? Hali hazırda selülitim basladı hemen egzersiz yaomaya basladım ve kahve cikolata asitli seyleri cıkardım hayatımdan 1 hafta oluyor. Ama kahvesiz zor durumdayım. Starbucks gibi kahve...
0|0
Cevapla 1 4

Eşinizde selülit olması sizi rahatsız eder mi?

Bende yok ama merak ediyorum bende sadece çatlak var
0|5
Cevapla 1 18

Erkekler selülitlerimize bizim kadar takılıyor mu?

Herkes bebek poposu gibi bir popo ister ama ona epey bi para dökmeden ya da genetik yatkınlıklar yoksa epey zor. Biraz fazla takıyoruz gibi. Dolgun olması selülitsizlikten daha önemli sanki?
0|1
Cevapla 1 9

Selülit nasıl gizlenir?

Arkadaşlar merhaba son zamanlardaki aldığım kilolardan dolayı kalcamda selülit oluşmaya başladı işimden dolayı kumaş pantolon giymek zorundayım ve çok kötü oluyor genelde altına tayt giyinmeye çalışıyorum tayt bı yere...
0|1
Cevapla 2 3

Vücudumda oluşan bu selülit ve kırmızı damarlar neden oluşur? Nasıl gider😣?

Çok moralimi bozuyor daha çok gencim bekarim da evli kadinlarin bile vücudu böyle değil
0|0
Cevapla 6 5

Popomdaki selülit nasıl gider?

Popom büyük ve basenli benden ayri bir devlet gibi dışa doğru aslında böyle olmasını seviyorum ama selülit var ne yapmam gerekir gitmesi için
0|3
Cevapla 1 10

Selülit sporla düzelir mi?

İz kalır mı ya da kendiliğinden zamanla geçer mi?
1|0
Cevapla 9 7

Selülitler nasıl geçer?

Genç kızım doğum yapmadım bişey yapmadım 48 kiloydum 1 sene içinde bir anda kilo aldım bacak ve kalça bölgemden. Ve bu yüzden selülitlerim oluştu bunlar nasıl geçer?
0|1
Cevapla 2 4

Bu selülit olabilir mi?

Aynada popomu sıktığım zaman bi köşesinde (alt kısmında) çok hafif bi çökme var ama ters ışıkta belli oluyo selülit olabilir mi diye düşündüm ama yaşım daha çok genç kilom da yok ne olabilir sizce?
0|3
Cevapla 5 13

Duz durunca kalçada selülit cikmasi neden olur?

Bacaklarda ve kalçada biraz selülitlerin çıkıyor rahatsız oluyorum üç aydır spora gidiyordum bıraktım yine başlayacağım sporla düzelir mi
0|2
Cevapla 3 8

Kalça sivilcesi ve selülit nasıl geçer?

Arkadaslar yuzumde cikmaz hicbir yerde cikmaz ama popmda çıkıyor ve kararti, selulitlenme oluyor bi krem oneriniz var mi veya cilt yenileme, deri yenileme yapilabilirmi
0|0
Cevapla 0 6

Selülite çare yok mudur?

Estetik olur gerdirme olur ne bileyim..
1|4
Cevapla 6 10
0|3
Cevapla 0 9

Kalın bacak ve selülitlere nasıl başa çıkılır?

85 kilodan birden 57 kiloya düştüm sonra 62 oldum sonra 66 şu an 62 yim ama bacaklarım baya kalın popom dahil belim ince hafif göbeğim vsr sadece ama bacağımdaki selülitler ve kalınlığı rahatsız ediyor spora gittim 3 ay...
0|0
Cevapla 4 12

Bir kadın ya da kız neden kilolu olup bacağı selülitten görünmezken şort ya da mini etek giyer?

Bir kadın ya da kız neden kilolu olup bacağı selülitten görünmezken şort ya da mini etek giyer?
1|2
Cevapla 5 6

Göbeğimde selülit olması normal mi?

Arkadaşlar 25 30 kilo fazlam var göbekten. Ve göbeğim sarkık hafif ve selülitli. Ağırlık antrenmanı cardio ve düzenli diyetle düzelir mi
0|3
Cevapla 4 8

Selülit ve çatlaklar için ne önerirsiniz?

Çatlaklarım henüz hala mor, beyaza dönmeden ne kullanabilirim?
0|0
Cevapla 2 2

Genital bölge, koltuk altı kararması ve selülit nasıl geçer?

Genital bölgemde ve koltuk altımda kararma var genital bölgemde daha çok var ve bacaklarımda kalçam da selülit var bu nasıl gecer
1|1
Cevapla 4 5
0|3
Cevapla 2 17

Selülit için krem olarak ne önerirsiniz?

Selülit için krem vs önerir misiniz kullanan var mı bacaklarımda çok var belim ince ne güzel bacağımda kalın ama şu bacaklarımdan şort, etek elbise falan giyemiyorum bıktım bu durumdan
1|0
Cevapla 8 4

Kalçamda çatlak ve selülit var, nasıl geçer :(?

Popom çok büyük ve yuvarlak. Çok güzel ve fit görünüyor ama biraz selülitim ve çatlağım var nasıl geçer? Erkek arkadaşım sorun etmiyo gibi görünüyor ama ne düşünüyor tam olarak bilmiyorum.
0|8
Cevapla 3 28

Selülit için egzersizler var mı?

31 yaşımdayım hafif kalcam ve baldırlarımda çıkmaya başlamış. Egzersiz ya da spor hareketi var mı bunun için?
1|0
Cevapla 3 7

Selülit olmaya başladı, doğal yöntemlerle nasıl geçer?

çalıştığım için Sporada fırsatım olmuyor yorgunluktan?
1|0
Cevapla 3 5
1|0
Cevapla 2 9

Selülitli kadın itici midir?

Selülitlerim belli olmuyor fazla ama vucudumu sıktığımda falan maalesef belli oluyo ne yapmam lazım? 21 yasindayim
0|1
Cevapla 1 8
1|0
Cevapla 6 7
1|1
Cevapla 5 8

Selülitlerin yok olması ve bölgesel yağlar için (bel simidi) ne önerirsiniz?

ya düzenli spor yapmaya ve beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum ama selülitlrimden kurtulamıyorum bi çözümü önerisi olan var mı? bide bölgesel bel simidi ve sütyen etrafı yağları için de tavsiyeniz var mıdır?
1|1
Cevapla 2 8

Bacağımda selülitler var, bikini giymemeli miyim?

çok düşünüyorum hatta aklımdan çıkmıyor, 18 yaşındayım 3 yıl önce 70 kiloydum (boyum 172) şu an 56 kiloyum ama bacağımda selülit var. Yaşıtlarıma bakıyorum hiçbirinde yok hepsi manken gibi. Tek sorun o değil hadi kendimi...
3|7
Cevapla 15 31

Selülit nasıl giderilir?

Çok kilo aldigim için çatlaklar oluştu onları gidermek mümkün mu
0|1
Cevapla 3 5
0|2
Cevapla 0 13

Selülit nasıl geçer kızlar?

Squat yapsam geçer mi sizce zaten çok yok basen ve kalçamda çok az var ama artar diye korkuyorum ileride lazere falan giderim zaten ama bildiğiniz yöntemler var mı ayrıca çoğu kişide olan utanılmaması gereken bir durum mu...
1|0
Cevapla 1 10

Bacağımda çok hafif varis ve çok az selülit var. Bacak fondöteni kapatır mı?

Bacak fondöteni alsam böyle iyi bir marka kapatır mı elbise falan giymek istiyorum
0|1
Cevapla 2 3

Selüliti olan kadınlar bikini giyemez mi?

Selülitli kadınlar mayo mu giysin bikini mi?
2|6
Cevapla 25 41

Selülitlerim nasıl gider?

Rahatsiz oluyorum nasil gider selulitler
1|0
Cevapla 1 6

Selülitler zayıflayınca azalır mı?

Yaşım daha kücük ama selülitim ve çatlağım var boyum 168 kilomda 65 diyet yapıp 55 olsam selülit görünümü azalırmı
1|2
Cevapla 1 5

Hafif kilosu, çatlakları ve selülitleri olan bir eşiniz olsa soğur muydunuz?

Ben eylül de evleneceğim fakat ergenlik zamanında hızlı kilo alıp verdiğim için bacaklarımın üst kısmında ve belimin kenarlarında hafif çatlaklıklar var. Birde nişanlanırken 62 kiloydum mutluluktan çok yemişim 70 oldum...
0|4
Cevapla 1 11

Beyler, selüliti olan kadınlar sizce birkaç adım geride mi?

Yüzüm fiziğim çok güzel. Genelde beğenilen biriyim ama daha önce cnsllk yaşamadım. Selülit ve çatlaklarım çok fazla. Bu özgüvenimi çok düşürüyor :(
1|1
Cevapla 0 15

Selülit oluşumunu nasıl düzenleyebiliriz?

Basen ve kalça da hızlı kilo almaya bağlı selülit oluşumunu nasıl düzenleyebiliriz sıkılaştırıcı bir yöntem ve ya bundan kurtulabilecek bir şey var mı?
1|0
Cevapla 2 4

Sahilde bikini giyerken çatlaklarınızdan, selülitlerinizden utanmıyor musunuz?

Bikini mayo falan giyerken hiç cekinmiyor musunuz vücut kusurlarinizdan yoksa hep spor yapıp hazır mı giriyorsunuz yaza
0|2
Cevapla 4 13

Selüliti nasıl gideririm?

Arkadaşlar merhabalar, hormon tedavisi sürecinde olan bi trans kadınım, vücut ölçülerim genel olarak iyi. Üst kısmım ince belim ince fakat kalça ve bacak bölgem kalın.. Son zamanlarda bacaklarımda sarkma ve selülit...
1|0
Cevapla 1 4

Günde 1 fincan türk kahvesi selülit yapar mı?

Evet yapar mı 1 fincan türk kahvesi?
0|0
Cevapla 2 4
1 2 3 ...7
YÜKLENİYOR...