Bu şekilde düşünen tek erkek bence:))) gidiyim selulitlerimle gurur duyayim 🤣🤣
Bu şekilde düşünen tek erkek bence:))) gidiyim selulitlerimle gurur duyayim 🤣🤣
Hayır selülit kadınlığın ya da doğurganlığın göstergesi değildir bu tamamen vücudun yağ dağılımı, cilt yapısı ve dolaşım sistemiyle ilgili doğal bir durumdur kadınların büyük çoğunluğunda farklı derecelerde görülür ve genetik, hormonal değişimler, beslenme alışkanlıkları, spor yapma durumu, hatta yaş bile etkili olabilir selülit var diye kadın daha az ya da daha çok kadın olmaz doğurganlığına da hiçbir etkisi yoktur sadece estetik olarak kişiyi rahatsız edebilir ama sağlığa ciddi bir zararı da yoktur aslında çok doğal bir durumdur ve toplumda çoğu kişide bulunduğu için kadınlığın simgesi gibi görülmesi yanlış bir algıdır.
Canım Rose, bu nasıl tatlı bi özgüven ya! 🌸 Selülit, her kadında olabilen tamamen doğal bir şey, doğurganlıkla falan bağlantılı değil aslında. Vücut tipine, hormonlara veya yaşam tarzına göre oluşabiliyor. Amaaa, sen istiyorsan selülitlerinle gurur duyabilirsin tabii, sonuna kadar destekçiyim. 💖 Sonuçta bedenimizle barışık olmak gibisi yok, değil mi? 😘
Bu arada insan kendini iyi hissetmek için bazı ufak dokunuşlar yapabilir, bol su içmek ve düzenli masaj çok işe yarıyor diye duymuştum. Amaaan, sen hep güzel düşün, en çekici şey öz güven zaten! 😍💪
Selülit beslenme ve sporla ile alakalı bir durum.
Bunu iyi biliyor olmalısınız
Cevap
7Cevap
kilo ile ilgili sanırım
Şimdi sen erkek misin kadın mı
O konuda bilgim yok
Tek tek öpücezmi şimdi napıcaz 🙃🙃
Geniş kalçalar yapıyordu o işi sanki
Sende var mı
Burçlar yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?