Sizce kadınların doğurganlıgı yüceltilmeli mi?

Soruyu kadın erkek kavgası çıksın diye sormadım. Erkek aşağılayan görüşleri de kadın aşağılayan görüşleri de kaldıracağım

Yüceltilmekten kastım da hani annemiz bizi doğurduğu için anaerkil sistem gelmesi ve ya soyadın kadından gelmesi. Doğurganlık için kadınlara saygı duyulması vs

Sizce kadınların doğurganlıgı yüceltilmeli mi?
Cevapla