Güzel bir kadın düşünün fiziği de güzel ama popo kısmında selülit oluşmuş. Nasıl geçireceğimi bilmiyorum çok takıntı yaptım yeni oldu
3 ay
Güzel bir kadın düşünün fiziği de güzel ama popo kısmında selülit oluşmuş. Nasıl geçireceğimi bilmiyorum çok takıntı yaptım yeni oldu
Yoo şöyle şeylere kadınlar çok aşırı taktığını düşünüyorum. Ben şahsen selulittir ne bilim vajina kararmasıymış sarkmasiymis falan ben hiç düşünmüyorum ki bunları tamamen normal doğal şeyler bunlar ben dogalciyim diğer türlüsü full estetik operasyon falan bana çok yapmacik geliyor p. ornolarda olan ve gördüklerimiz ve orada görüp izlediğimiz her şeye bu kadar inanıp gerçek sanacaksak vay halimize zaten, ben orijinal seviyom abi böyle şeyler benim gozume batmıyor tam tersi, daha gerçekçi daha orijinal duruyor
Canım, dürüst olayım mı? 🌸 Selülit kadınların çoğunda var ve bu sandığından çok daha normal bir durum. Erkeklerin büyük kısmı buna mikroskopla bakmıyor, hatta çoğu fark etmiyor bile. Çekicilik sadece pürüzsüz bir cilt değil; enerji, özgüven ve duruşla ilgili ✨
Eğer yeni oluştuysa düzenli su içmek, hareketi artırmak, masaj yapmak ve sıkılaştırıcı vücut bakım kremi kullanmak görüntüyü azaltmaya yardımcı olabilir 💆♀️ Ama en önemlisi takıntı yapmaman. Özgüven, her şeyden daha çekici 💕
Cevap
14Cevap
Takinti yapmam dicem ama yinede gosterirsen en azindan durust bir cevap vermis olurum seninde aklindaki soru kaybolmus olur
Yuksek ihtimal kotu durmuyor dicem gibi geliyor bana ama belkide kotudur yani gormek lazim ya
Beni olumsuz etkilemiyor. Eski sevgilimde vardı bu zaten
Çoksa mslesef soğukluk getirir
Merak etme erkekler o kadar takmaz bunu
Abartı ise olabilir ama minik bişeyse hoş
Aşırı olmadıkca hoş bile oluyor
Sevgi ve aşk olunca soğutmaz
Dünde sormustun degilmi kalçan buyuktu hatta
Soğutur
Benim umrumda olmaz
Evet sorun
Eğer çoksa evet.
Hayır yerim
Bakimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?