28 yaşındayım, kimseden elektrik alamıyorum, tanışma hevesim bitti. Bu normal mi, ne yapmalıyım?

Ya arkadaşlar 28'im ama hiç göstermem hiç. Neyse işte birileriyle tanışıp buluşuyorum genelde instada ama süemiyo ya ya ben bir şey hissedemiyorum ya da karşıdaki kişi mal çıkıyor falan.. çok bunaldım artık kimseyle buluşup tanışmak istemiyorum hevesim kalmadı normal mi ne önerirsiniz bana
28 yaşındayım, kimseden elektrik alamıyorum, tanışma hevesim bitti. Bu normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla