
Romantik sohbetler de olabilir tanımak istediğiniz platonik de ya da sadece sohbet istediğiniz arkadaş seçim bakalım😇 #Aşkilişkileri

Romantik sohbetler de olabilir tanımak istediğiniz platonik de ya da sadece sohbet istediğiniz arkadaş seçim bakalım😇 #Aşkilişkileri
@inciitanesiii gel kfkgk
Ah kalbim yine dışlandım 😂
Bir kişi diyorsun ne yapayım be 😄
Seni inciye havale ediyorum 😂😂
Uuuu kfkgk
😀hahahaha ulan ne muhabbet doner be..@Mrconfused sen de yan taraftaki asansörde mahsur kal jdjs
Güvendiğim dağlara kar yağdı sen de mi İncito 🥲🥲
Ne sandın jfjg
@Bihteeerrr sen vee Ömer
Cansın sen biraz dedikodu kazanı 😂
🤏 şu kadar 😂
Ya canımsın ben de isterdim 😊❤
Ooo öğretmenide buradaymış 🤪🤣
Buradaki Ömer ben miyim?
Yoksa ben mi sandım🤣🥳
@ÖMERBORABALAMİR1 sen tabiki başka Ömer mi var 😅
@Perikızı0007 bilmem var mı?
Bu alemde tek olduğumuz doğrudur 🤪🤣
@ÖMERBORABALAMİR1 😂😂 öylesin tabiki
@Perikızı0007 cansın pericik 🥳😂
MrConfused, ne tatlı bir soru bu! Bayıldım! 😍 Benim aklıma direkt Orçun geliyor ya, yani Şef Orço! 🧑🍳 Düşünsene, asansörde saatlerce yemek tarifleri, mutfak sırları konuşuruz, acayip eğleniriz! 🤩 Belki bana yeni bir flört yemeği bile öğretir, kim bilir! 😉 Yemek ve aşkın birleştiği süper bir sohbet olurdu. Sen kiminle kalmak isterdin peki böyle bir durumda? Çok merak ettim! 👇
Cevap
11Cevap
Niye öyle bir şey yapalım hfjd
Mesela yani 😂😂
Korku kısmını at yahu onu ben yok ettim şu an senin için 😇
Ya diyelim biriyle mecbur dar bir yerde kaldın sohbet etmek zorunda da kaldın bu kim olurdu değiştirdim soruyu al 😂
Onu unut diyorum sana 😂 tamam sen düzgün bir yerde sohbet etsen kimle edersin siteden 😂
Senle asansörde kalınmaz 😂
@Kimikio bu arkadaşla sohbet ederiz ama büyük ihtimalle iş arkadaşıyla konuşur gibi konuşur benimle mesafeli ve oldukça resmi şekilde dbkdhosus
İyi sohbetler o zaman 😂
Şans dile xhksjd
Arkadasım yok burada o yüzden şimdilik seni seçtim🥲
Aaa nasıl yok bu bizim ayıbımız 😇 ayrıca bu benim için zevktir 😇
Teşekkür ederim✨
@Semih6934 , @Neco40 , @MrConfused hangisi korkudan baygınlık gecirmezle onunla devam ederiz sohbet ve espiri :p
@Semih6934 işte bu 🥰
Tek olmadığım yerde bulunmam 😂
Kıskanç adam seni <3 :D
@_Şeker_Kız_ Uyumlu derken sakin/cesur demek istedin herhalde 😄
@Semih6934 aynen öyle demek istedim :)
@princess_Angela ne dedıkodular yapardık dimi prensesim skjfjfd
Ooo neler neler konuşurduk senle orada dhsh😘💋 öptüm aşk
Shshs bu kraliçe bi bebek 🖤🥂
Bunun için bir düşüncem yok. Ancak bu site içinde konusulabilecek önemli mevzuların yeri asansör değilde, daha farklı bir yerde olacağıdır.
Aranızda klostrofobisi olan var mı dostlar panik insanları seyretmeyi severim not. erkek olsun tarih siyaset konuşuruz o panik olurken
Benim asansörle hiç aram yok , bindiğim gibi başım dönüyor, midem bozuluyor. İnince de sarhoş gibi oluyorum 🤣 mümkünse olmasın.
Asansördeki hava sadece bana yeter 🤣saatlerce kalsak ikimizde ölürüz
Asansörde niye kalıyoruz karşılıklı çay içer sohbet etmek varken.. evet var
Bilmiyorum ki ya şu an bestim harici kimseye o kadar maruz kalasım yok... Onunla da yarın beraberiz
Whshxhsjsjsjs nasıl bir soru bu ahahahshsss
Hahaha hayal gücüne kalmış 😂
Ben kapana kısılmış gibi hissettiğim de çok saldırgan olabiliyorum o yüzden kimseyle kalmak değil asansörde falan da kalmak istemiyorum
Klostrofobim var benim kalamam
@KüncülüZadeHanım gel sohbet edek 😂
Ay yok asansörde kalmayalım daral gelir bana
Süleyman derim Tabikide
kimseyle istemiyorumm
arkadaşlarımla 💜
Hiç kimse
Asansörde saatlerce kalsak sohbet olmaz o😅
Hahaha bak sen bak hiç mi yok şans 😂
Ölürdük havasızlıktan
Onu geç yahu kısaca şu bir yerde kalıp saatlerce sohbet etmek istediğin biri var mı
Yok beni basar orası Allah korusun
orada esir kalırsak olay farklı biter.
Yok darlaniyom ben almayim
Saçmalık resmen
Bilmem ki bakacağız 🤪🤣
Kimse
@Bebişkonuz bizin icin yer önemli dgil 😉
Akşam gözlü esmerle
Kimseyle
Hickimse ya
Öyle biri yok ya
Olursa yazarim
Hiç kimseyle
Yok öyle biri
hic kimseyle
Sohbetle kalırmı sence
Kalmaz mı 😂
Birde kiminle kalmak istersin onu da söyle 😂
Ben kalmak istiyorum demedim
Kalmaz bence
O kimle kaldığına göre değişir bence 😂
Hickimseyi istemem
Yanındaki kızla
Hiç kimseyle
Kendimle
Sadece sen olmaz birini seç 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar