Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?

Bazen ilişkide anlayış göstermek sevginin ve olgunluğun bir parçası gibi görünür. Ama sürekli alttan alan, kırılmamak için değil kırmamak için susan taraf hep aynı kişi olunca insan bir süre sonra kendini anlaşılmış değil, görmezden gelinmiş hissediyor. Çünkü fazla anlayış bazen karşı tarafa rahatlık verirken, insanın kendi değerini sessizce yıpratabiliyor. Sizce bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
Cevapla