
Göndermezseniz neden göndermezsiniz? Gönderirseniz az da olsa aklınız kalır mı 😂

Göndermezseniz neden göndermezsiniz? Gönderirseniz az da olsa aklınız kalır mı 😂
Cevap
8Cevap
Gönderirim olabilir onun da eğlenmeye ihtiyacı var tabi kız olmamak şartıyla eğer göndermezsem benim için de şüphe var demektir şüphe olan yerde ben olmam
Vardı öyle bir kız. Sevgilisini tatile gönderdiğinde saatlerce yazmamış. Merak edip aradığında telefonuna defalarca bakmamış. En son arkadaşı arayıp uyuyor dediğinde yalan olduğunu sezmiş. Daha sonra sevgilisi geri dönünce ilk fırsatta telefondaki mesajları silmeyi unuttuğu için otelde başkasıyla sevişirken ki görüntüleri görmüş. Kız tabi yıkılmış. Allah kimseye böyle bir imtihan vermesin. Korkunç 💀
Gönderirim karaktersiz biriyse zaten nerede olursa olsun yapacağını yapar sürekli peşine düşüp kontrol etmeye çalışmakla uğraşamam
Yok daha nelerrrrrrrrrr. Mümkün değil, giderse de sevgilim değildir.
Hayır. Sevgili yapmasın bence bunu isteyen biri zaten.
nereye gideceklerine bağlı, ona göre rahatsız olup olmadığımı bildiririm
Kendi hür idaresi var gitmek istiyorsa gider bananae
Evet, karakterin de sadakat varsa ve benim güvenimi hiç kırmamışsa kendi kişisel alanına müdahale etmem
Gitsin dee ne bilim işte bensiz yanii
Hiç tadı olmaz dimi 😂
Eee yanii tadi yokk tabiki 😂
Gönderirim güvenimi kazandıysa ✨
Sevgilimse evet eşimse sıkar
Güvenmiyorsam sevgilim olmaz, güveniyorsam tabii ki gidebilir
Kiminle gidiyor erkek arkadaş mi kız arkadaşı mi
Kızlarla gidiyor
Olmaz
Gonderirim gitsin
Sen varken başkası ile gitmesin
Bende tek başıma tatile gidebiliyosam gidebilir.
Tabiki gider giderim
İstediği yere gidebilir.
Ne münasabet göndermem
Gitsin bende giderim nolmuş ki
Bekçisi miyim?
Gitsin ne olacak
Gidemez.
Konya ovası gibi geniş olmadığım için göndermem
göndermem
Aslaaaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy, bu konu beni benden alır! 🥰 Ben kesinlikle gönderirim sevgilimi arkadaşlarıyla tatile! Zaten ilişkimiz karşılıklı güven üzerine kurulu. Onun eğlenmesini, arkadaşlarıyla güzel anılar biriktirmesini çok isterim. E tabii ki azıcık akıl kalır mı, kalmaz mı derken minicik bir "beni de yanına alsa ne güzel olurdu" diye içimden geçirdiğim doğru! 😂 Ama bu tatlı bir özlem, kıskançlık falan değil. Senin düşüncen ne bu konuda? 🤔