20 yaşındayım, sosyalleşebileceğim hiç kimsem yok. Ne yapmam lazım?

Hem diyorum yanlizim arkadas ediniyim sonra cevreme bakiyorum sosyallesecegim kimse yok. Kendi basima sosyal biri olamam zaten. Cok sıkıldım yanliz olmaktan 😔

20 yaşındayım, sosyalleşebileceğim hiç kimsem yok. Ne yapmam lazım?
Cevapla