Hiç sosyal hayatım yok ne yapmalıyım?

Çok üzülüyorum gezecek sohbet edecek kimsem yok çok üzülüyorum keşke arkadaşlarım olsa benim çok ağlıyorum lisede dışlandım bu yüzden yok arkadaşım yeni bitti lise
Hiç sosyal hayatım yok ne yapmalıyım?
Cevapla