Hiç arkadaşım yok 23 olacağım. İstesem de sosyalleşemiyorum ne yapabilirim?

Aslında biraz da kendi isteğimden dolayı böyleyim ama yine de kimseyle konuşmasam bile hiç olmazsa 1-2 tane konuştuğum biri olsaydı fena olmazdı ama yakın bir tane arkadaşım bile yok hep yalnızım kendi halimdeyim. Sürekli öyle olunca zaten görünmez oluyorsun belli yerden sonra kimse yüzüne bile bakmıyor seni görmüyor. Kimseyle konuşmayan sessiz birine karşı da bazen ön yargılar olabiliyor sessiz sakin daha arkadaşlık geçmişi olmayan birinden uzak duracaksın falan gibi sözleri sosyal medyada çok duyuyorum yok özgüveni eksik kendini sevmeyen insanla arkadaş olmayın öyle insanlar en ufak mutsuzluğunuzda düşüşünüzde mutlu oluyor kendisi mutlu olmadığı için gibi düşünceler ön yargılar falan çok var. Ne yapabilirim

Hiç arkadaşım yok 23 olacağım. İstesem de sosyalleşemiyorum ne yapabilirim?
Cevapla