26 yaşındayım. Flörtüm olsun sevgilim olmadı. Kendimi uzak tuttum şimdi de karşıma çıkan insanlardan elektrik alamıyorum. Ne yapm?

Arkadaşlar 26 yaşımdayım . Hoşlandığım erkekler var ama onlarla da denk gelecek ortamım yok. Denk gelenlerle de hoşlanamıyorum. Yüzüne bakıyorum boş. Taşa bakar gibi. Zaman ilerledikçe elektrik alır mıyım. Böyle hayatımın sonuna kadar yalnız kalacağım gibi hissediyorum. Bi aklım da hele dur daha yolun başındasın gelir karşıma gönlünün ısınacağı biri diyor. Ne yapayım kabul edeyim mi? Çok üzülüyorum

26 yaşındayım. Flörtüm olsun sevgilim olmadı. Kendimi uzak tuttum şimdi de karşıma çıkan insanlardan elektrik alamıyorum. Ne yapm?
Cevapla