Ben koptum insanlardan bağlanamıyorum yaşayamadım çoçukluğumu bugün 18 im yaşayamıyorum ne yapmalıyım kısır döngüye girdim?

Yanlızlık ev hapis gibi yaşayamıyorum

istemediğim şeyler yaşıyorum ve değiştiremiyorum yapamıyorum hiç bişey ölüyorum kopuyorum kaybediyorum sanki

Güncellemeler
+1 yıl
Canlı canlı beyin ölümü yaşıyorum sanki
Güncellemeler
+1 yıl
Yapmıyorum davranamıyorum konuşamıyorum sanki kaybetmiş gibiyim ölmüş gibiyim çalışamıyorum davranamıyorum korkuyormuyum acaba kaybetmekten
Ben koptum insanlardan bağlanamıyorum yaşayamadım çoçukluğumu bugün 18 im yaşayamıyorum ne yapmalıyım kısır döngüye girdim?
Cevapla