Güncellemeler
+1 yıl
Canlı canlı beyin ölümü yaşıyorum sanki
Güncellemeler
+1 yıl
Yapmıyorum davranamıyorum konuşamıyorum sanki kaybetmiş gibiyim ölmüş gibiyim çalışamıyorum davranamıyorum korkuyormuyum acaba kaybetmekten
Yanlızlık ev hapis gibi yaşayamıyorum
istemediğim şeyler yaşıyorum ve değiştiremiyorum yapamıyorum hiç bişey ölüyorum kopuyorum kaybediyorum sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Merhaba, bu tür duygusal zorluklarla başa çıkmak için bir terapist veya danışman aramak önemlidir. Bir uzman size destek sağlayabilir, duygusal zorluklarınızı anlamanıza ve çözüm bulmanıza yardımcı olabilir. Kişisel gelişim üzerine kitaplar okuyun veya motivasyonel içerikleri takip edin. Bu tür kaynaklar size yeni bakış açıları sunabilir ve içsel gücünüzü yeniden keşfetmenize yardımcı olabilir. Sizi anlayan, destekleyen ve olumlu etkileyen insanlarla bağlantı kurmaya çalışın. Aile, arkadaşlar veya topluluk grupları gibi destekleyici bir çevre, size moral ve motivasyon sağlayabilir.. Kendinize küçük hedefler belirleyerek ve bunları adım adım gerçekleştirerek ilerleyin. Başarılarınızı kutlamak ve kendinizi takdir etmek, motivasyonunuzu artırabilir.
Tutkularınızı, ilgi alanlarınızı ve güçlü yönlerinizi keşfetmek, size yeni bir perspektif ve yaşama sevinci verebilir.
değişim süreci zaman alabilir ve herkesin kendi hızı vardır. Kendinizi suçlamadan, küçümsemeden ve sabırlı olun. Önemli olan, adım atmaya ve kendinizi daha iyi hissetmeye yönelik çabalara devam etmektir. Eğer kendinize zarar verme düşünceleri yaşıyorsanız, lütfen bir acil durum hattını arayın veya yakınınızdaki bir sağlık profesyoneline başvurun.
Siz okudunuz mu?
Evet
Sizce aktif olmak mı davranmak mı yoksa pasif olmak mı daha iyi dir mesela bi eylem yapıcam yapmak mı yapmamak mı bişeyler yazıcam anlatıcam sizce hangisi
Elimde mi değilmi yaşayacak güce sahip miyim yaşadıklarımla inancımı aklımı mı kaybediyorum emin değilim
Yapmıyorum davranamıyorum konuşamıyorum sanki kaybetmiş gibiyim ölmüş gibiyim çalışamıyorum davranamıyorum korkuyormuyum acaba kaybetmekten
Neden bir uzmandan yardim almıyorsunuz... başımız agriyinca agri kesici alırken, ruhumuz ağrıyinca neden doktora gitmiyoruz ? Neden şu durumu yaşamakta ısrar ediyorssunuz?
Doğuştan bozuk rahatsız hasta arızalı mı doğdum düşünüyorum zannetmiyorum her şey değişirmi haz alırmıyım
Elbette.. ölümden başka her şeye çare vardır
Bir yanım dışa dönük düşünüyor bir yanım içe dönük annemle psikiyatri e gitmeliyim annem anlatmalı diyor bir yanım güvenmiyor inanmıyor pasif düşünüyorm
Bana yardım etmek isteyen gerçekten benim iyiliğimi isteyen benimde yaşamamı isteyen birisi var mı bilmiyorum amaçı bu olan birisi yani gerçekten ne yaşıyorum teşhis konuldu bana erken başlangıçlı sch yazıyordu raporda kronik hsta yazıyordu ergen servisine yatırılmıştım 1buçuk ay ilaç düzenlendi kullanmadım düzensiz yanlış kullanılmış istenilen planlanan şekilde kullanılmamalı oldu onun da bi etkisi olabilir vücudumda olumsuz nagatif olarak zarar verdi bellide bana kronik olarak BEN GÜVENSİZ LİK YAŞIYORUm sanırım
Haz zevk eksikliği yaşıyorum asosyelleştim yalnızlaştım sessiz sakin içe kapanık kendimi artık göremiyorum dış bir gözle de empatimi kuramıyorum kaybediyorum belkide kaybettim kendimi abartıyor kafamda mı büyütüyorum kendimi çok mu salıyorum bende bişeyler eksik bunu hissediyorum has zevk güç enerji bişey eksik sanki yaşamam I engelleyen bişey