Gençliğim çöp gibi geçiyor ve ben hiç bi şey yapamıyorum?

Ailemin kısıtlamaları ve sabit fikirleri, durumumuzun çok iyi olmaması, bir iki kişi dışında pek arkadaşımın olmaması ve virüs sebebiyle gençliğim sanki ellerimden gidiyor, ve ben bi şey yapamıyorum. Önerileriniz var mı?
Gençliğim çöp gibi geçiyor ve ben hiç bi şey yapamıyorum?
Cevapla