Gençliğim boşa gidiyor gibiyim sizce ne yapmam gerek?

Merhaba, ben 20 yaşındayım. Üniversite öğrencisiyim. Bir az asosyelim, bu yüzden pek ortamlarda takılmam. Yüksek sese karşı rahatsızlığım var bu yüzden parti ve konserlere gitmem. Alköl içmem, sigara kullanmam. çoğu zaman evde geçiririm. Tenbellik yaparım. Bazen dil öğrenmeye çalışırım. Bazense spor yaparım. Ama böyle çok arkadaşım olmadığı için ve etrafımdakı insanlar gibi eğlenemediğim için garip hiss ediyorum. Bi de sosyal medyada da gizli takılırım. Arklarım sc ve tt-mi bilir, nadiren takipleşirim. Ama Instagram hep fake dolanırım. Bu gereksiz bi bilgiydi biliyorum, sadece gerçek hayattan ilave internetde de asosyalim. Bi de toxic ilişkim vardı.1 yıllık. Onu 1 aydır bitirdim. Bana ara sıra arar ama engelliyorum her yerden. O da bana çok üzüntü yaşatdı. Bir az depresif gibiyim, bu yüzden tenbelim. Hayatımın eğlencesiz ve depresif bi şekilde boşa gitdiğini düşünüyorum. Sizce ne yapayım

Gençliğim boşa gidiyor gibiyim sizce ne yapmam gerek?
Cevapla