Merhaba, ben 20 yaşındayım. Üniversite öğrencisiyim. Bir az asosyelim, bu yüzden pek ortamlarda takılmam. Yüksek sese karşı rahatsızlığım var bu yüzden parti ve konserlere gitmem. Alköl içmem, sigara kullanmam. çoğu zaman evde geçiririm. Tenbellik yaparım. Bazen dil öğrenmeye çalışırım. Bazense spor yaparım. Ama böyle çok arkadaşım olmadığı için ve etrafımdakı insanlar gibi eğlenemediğim için garip hiss ediyorum. Bi de sosyal medyada da gizli takılırım. Arklarım sc ve tt-mi bilir, nadiren takipleşirim. Ama Instagram hep fake dolanırım. Bu gereksiz bi bilgiydi biliyorum, sadece gerçek hayattan ilave internetde de asosyalim. Bi de toxic ilişkim vardı.1 yıllık. Onu 1 aydır bitirdim. Bana ara sıra arar ama engelliyorum her yerden. O da bana çok üzüntü yaşatdı. Bir az depresif gibiyim, bu yüzden tenbelim. Hayatımın eğlencesiz ve depresif bi şekilde boşa gitdiğini düşünüyorum. Sizce ne yapayım
Selam. Aynı yaş döneminde ben de böyle hissediyordum. Onlara ayak uydurmak için illa zararlı alışkanlıklar edinmene gerek yok. Biraz etrafına bakarsan belki de kendi kafandan insanlar bulabilirsin. Onun dışında dil öğrenerek geleceğin için yatırım yapmış olursun. 20 yaşımda okulu erken bitirip ilk iş dönemime başlamıştım. burada okullar biraz erken ilerdiği için böyle hızla öğretmen oluvermiştim. Hayatımı sıkıcılaştırmış ve çöpe atmış gibi hissediyordum. Zaten öğrencilik dönemimin çoğu kısmı da karantinada geçmişti. Böyle erken yaşta resmi bir işe başlamak beni yoruyordu. Oysa küçüklükten bu yana en büyük isteğim ülkeden taşınmaktı.
İşe falan başlayınca benim hayaller hepten iptal olmuş gibi hissettim. Her işe gittiğimde geleceğimi düşünüyordum. Üzerinden iki yıl geçti hala daha işe gidiyorum ama bir yandan da ülkeden taşınabilmek için yeni bir dil öğreniyorum. Yani herkesin zamanlaması farklıdır. Sadece bu dönemini boşa harcama. Bazen 19-20 yaşlarımda keşke dil öğrenseydim de süreci hızlandırsaydım diyorum. Üstelik o dönemler kendi çapımda videolar düzenleyerek Instagram hesabımda atıyordum ve zamanla bana moral olmaya başladı. Şimdi neredeyse 60 bin takipçim var ve heveslenmeme yardımcı oluyor. Yani günlük geçirdiğin zamanı falan kafana göre paylaşabilirsin01 Yorumla
Soran+1 yılAaa senin adına mutlu oldum. Kendi kafanda izleyiciler bulmuşsun, kendini geliştirmeye çalışmısın. Ben de dil öğreniyorum, şimdi 3 dil biliyorum,4-cü öğreniyorum. Acaba Instagram sayfanız ne, takip etmek isterdim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
+1 yılharekete geç, gençlerin tembel olmaya ihtiyacı yoktur, kendine bir benlik inşa et, başkalarının istediğini değil
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yapayım
- +1 yıl
üniversitede bir sürü kulüp vardır, bir tanesine gir
Soran+1 yılGirmiştim çok sıkıcı
+1 yılsosyalleşerek düzelebilir, bana ulaşırsan yardımcı olabilirim.
19 Yorumla
Soran+1 yılNasıl sosyalleşe bilirim? Biliyor musun o kadar üşengec oldum ki dışarı çıkmak da istemiyom
Soran+1 yılTakip ata bilirim knk?
- +1 yıl
takip at
- +1 yıl
Ne sapik insanlarsiniz olm siz baciniz annaniz yokmu gevsekler
Soran+1 yılAtdım
Soran+1 yıl@mutsuz___bey bunlar iğrenç abi
- +1 yıl
Aynen englle bunlari
- +1 yıl
engelleme, ekmeğimizle oynamayın gece gece.
- +1 yıl
Ne ekmegi lan gevsek bacin yokmu terbiyesiz bos konusma
Gizli Üye(25-29)+1 yılasosyel değil asosyal bir de üniversite öğrencisi olcaksın
01 Yorumla
Soran+1 yılTürkiyeli değilim. İngilizce eğitim alıyorum. Bu bildiğim 4-cü dil. O yüzden böyle yanlışlar ola bilir
Gizli Üye(25-29)+1 yılBişi dicem böyle asosyal ve cekingensen nasıl manita yaptın?
03 Yorumla
Soran+1 yılKanka biz asosyeller sosyal medyadan yaparız. Gerçek hayatda utancımdan yapamam
Cevap sahibi+1 yılHa bende yüz yüze sandım. Ya aynisni bende yaşıyorum biliyor musun tam pandemi zamanına denk geldi benim üniversite 1 sonra gitmedim millet discorda kaynaşmış falan biraz sıkıntıli oldu benim içinde. Yanında sevgilisi olan erkeklerden bile bakan oluyo ki bugünde oldu kafede. Amaaaa gel gör manitam yok aglicam.. herkes uzaktan bakiyo ya
Soran+1 yılAynısı. Ama olunca da adam sıkılıyo ya. Saplık iyi
+1 yılNeden asosyalliği seçtn çık gez dolaşsana? Çevre edin az icraat yap bu yaşlar bidaha gelmez
03 Yorumla
Soran+1 yılAbi asosyellik tercih değil ki. Hem icraat nasıl yapılır
- +1 yıl
Mesaj atsana taktik veriyim istersen
Soran+1 yılBura yazln
+1 yılGel gezip tozalım sen ölmüşsün
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen sana bir çözüm sunayım işine yaricak
010 Yorumla
Soran+1 yılSun
Cevap sahibi+1 yılEvden para kazanma o parayı da sana diceğim şeylere yatırım yaparak katlamak para kazandıkça sende kendinde farklar göreceksin
Soran+1 yılNasıl
Cevap sahibi+1 yılAnlatacam hepsini dilersen
Soran+1 yılYazın
Cevap sahibi+1 yılGizli den çıkmamı ister misiniz
Soran+1 yılFark etmez
Cevap sahibi+1 yılburada olduğun da haber et yazarım
Soran+1 yılTamam
Cevap sahibi+1 yılburada misin
Zincirlerinden kurtul hayata karis
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
+1 yılBir an beni anlattın sandım istersen konuşabiliriz
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet olur
- +1 yıl
Yaz bekliyorum o zaman
Acil biraz
01 Yorumla
Soran+1 yılNe acil
+1 yılAnlatırım herşeyi... * gizlidesin
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlat
- +1 yıl
burada yazilmaz
+1 yılBoşa harcama hayatını
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki ne tavsiye edersiniz
Üniversite de bile asosyalsen 😂😂
08 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite sosyelleşdiriyor mu knk?
Soran+1 yılDers.
Soran+1 yılBizim şartlar sert
Soran+1 yılOkuma
+1 yılDusunme oyle
019 Yorumla
Soran+1 yılBen hem de asosyalim ya o yüzden bir az dışlanmış gibi hiss ediyorum, yani her kes hayatın tadını çıkarıyor bense yalnız evde otururum
- +1 yıl
Bende oyleyim ayn sen gibiim Şu an kimseyle de anlasmam
Soran+1 yılNe yapalım peki, nasıl kurtulalım bu dhrumdan
- +1 yıl
Konusursak belki bi yere varabiliriz yasinka
- +1 yıl
Kac
Soran+1 yıl20
- +1 yıl
Bende 21 konusmak istersen konuşalım
Soran+1 yılBurada
- +1 yıl
Evet burdan ya ben ozele falan gel demem sapiklar gibi
Soran+1 yılBuyrun
- +1 yıl
Sinirim bozldu ya sana yazilan bos yorumlar senin Piskolojini etkiler
Soran+1 yılBoş ver knk. Ben zaten biliyom burada gereksiz insanlar var
- +1 yıl
Hihi yorumlari siler misin gerecksiz olanlari
Soran+1 yılSilindi mi
- +1 yıl
Evette var hala bos yapanlar nerde yasion ilk 2 harfi
Soran+1 yıl?
- +1 yıl
Anlmdm
Soran+1 yıl2 harf?
- +1 yıl
Yasadin sehri
+1 yılCik ve sosyalles
06 Yorumla
Soran+1 yılNereye çıkayım
- +1 yıl
Dışarıya kafeye merkeze bir yerlere
- +1 yıl
Nerede yaşıyorsun?
Soran+1 yılKöydeyim
- +1 yıl
O zaman internetten sosyalles sevgili yap kendine
Soran+1 yıl
Abi okumadın mı yazdığımı
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer