İlişki Soruları
Yabancıların iliskisi ile turklerin ki bir degil bence sizce?
3 senedir yurt disindayim dili halledeyim derken sevgili yapmadım zaman ayirmak istemediğim icin simdi kendime guvenip yaptım cok tatli bir cocuk mesela ama az once konusurken neredesin dediginde kuzenimleyim dedim ne...
Daha önce ilişki yaşamış olmam problem mi?
Merhaba arkadaşlar. Ben 21 yaşındayım. 2 yıllık bir ilişkim oldu. Bir yıl boyunca beraberlik olmadı sonrasında kendimi hazır hissettim ve olduk. Fakat 1 yıl sonra da ayrıldık. Gerçekten sadece 1 kişiyle oldu. Ayrılalı 6-7...
Sosyal medya, ilişkileri kolaylaştırdı mı yoksa zorlaştırdı mı?
Fazlasıyla basitleştirdi, sanal kafadan çıkmak lazım. İnsanlarla çok kolay iletişim kurabiliyor olmak avantaj sayılmaz
Kızılcık şerbeti dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz ilişkiler normal mi?
Yani senaryo devam etmeli mi bu Tarz senaryolar olmalı mı. Bence olamamlı 🤷🤷
Sizce ciddi ilişkilerde yakınlaşmak normal mi?
Seven erkek dokunmaz mi yoksa seven erkek ciddi iliski de hemen değil tabiki dokunmak ister tarafında mısınız Örnek verelim 1 buçuk senelik bir ilişkidesiniz hiç dokunmadan yüzeysel şeyler olmadan devam edebilir misiniz ,...
İlişki yoksa huzur var”cı mısın, yoksa “yalnızlık canıma tak etti” diyenlerden mi?
“Bekarlık sultanlıktır” tayfa mısın, yoksa “beni de vur Eros!” tayfa mı¿ https://www.youtube.com/embed/r_ptM-geqZg Çok kroca dimi, evet djsj 🧌
Dijital iletişim araçları, insan ilişkilerinde kalıcılığı mı yok etti, yoksa yeni bir bağlanma biçimi mi yarattı?
Teknolojinin özellikle mobil cihazlar ve internet üzerinden bireysel kullanıma açılması, toplumsal yapıyı derinden etkiledi. Bu konudaki düşünceleriniz nedir?
1 yıllık ilişkim var ve sevgilim bugün tuhaf tuhaf konuştu napmam lazım?
Arada bir buluşuyoruz otelde kalıyoruz farklı illere gidip tatil yapıyoruz yakında evlenicektik bugün konuşurken aniden bir konu açıldı birinin k*sildiği işkence gördüğü videoları izlemek çok hoşuma gidiyor dedi hatta...
İlişkide en tehlikeli şey nedir: alışkanlığa dönüşmek mi, heyecanı kaybetmek mi?
#AşkVeİlişkileri İlişkide en tehlikeli şey nedir: alışkanlığa dönüşmek mi, heyecanı kaybetmek mi?
Bi iliski bu kadar mi igrenc olur?
Unlu fastfood dükkanlarinin birisinde calisiyordum. Sonra adaletini olsun huyunu yapisi vs sevdigim erkek bi mudur vardi 27 yasinda hakkinda bi dedikodu cikmisti is yerinden 20 yasinda olan kizla flort sevgili falan diye...
Bir kadın bir ilişki de tek bir şey hariç herşeyi unutup sineye çekebilir. O şey sizce nedir?
Bence başka birine tercih edilişi
Bu kadınların tek derdi aşk meşk ilişkiler demi?
Sorulara bak kafayı yersin. Hayatınızda dert mi gördünüz siz?
Kadın erkek ilişkilerinde tecrübeli arkadaşlar sizce bunun adı ne. Yorum yapar mısınız?
Diyelim rehberinizdeki profil fotonuzu değiştirdiniz. 7 ay önce kısa süre flört ettiğiniz kişi bunu hemen ertesi günü fark etmesi normal mi yoksa ilgisi var mı olarak yorumlarsınız?
Erkekler ciddi ve aşık olduğu ilişkisini ayrılınca kolay unutur mu?
arkadaşlar ciddi ilişkimiz nazara geldi ilk kez ayrılık konustu ve ayrıldı hemde wpden buluşmadı bile günlerdir.. ikimiz de birbirimizi bunaltmıştık o da beni üzüp gönül bile almamıştı bende 1 kez kendimi geri çektim ve o...
1 SENELIK İLİŞKİMDE BU BI AYRILIK SEBEBI MI?
selam arkadaşlar benim 2025 Temmuz ayından beridir bi ilişkim var ve ailem cocugu biliyo onun ailesi beni biliyo 17 yaşındaydım cikmaya başladığımızda ailem kabul etmedi ilk önce ama zamanla alıştırdım cok zor bi süreçti...
Evlilik istemiyorum uzun ilişki evlilik sıkıntısı yaşıyorum. Ne yapacağım?
Çocukluğumdan beri kendi kararlarımı veremedim. Annem ve babam, benim hayatımı bana hiç yaşatmadılar. Kendi doğrularıyla, kendi istekleriyle büyüdüm. Öyle ki bazen ben değil, onlar için yaşamış gibi hissediyorum....
İlişkide “aynı olmak” mı daha önemli, “farklı ama uyumlu olmak” mı?
AşkVeİlişkileri İlişkide “aynı olmak” mı daha önemli, “farklı ama uyumlu olmak” mı?
Bir ilişkide bu olmalı/olmamalı dediğiniz neler var?
Hadi bakalım, klasik şeyleri zaten biliyoruz hepimiz ama gerçekten daha derine dalıp olmalı ve olmamalı dediğiniz şeyler neler?
İlişkide kadının kıyafetine karışmak?
Bence bu olmamalı. Giyimi sana hitap etmiyorsa başkasını bul uyan. İnsan sevdiği bir şeyi kıyafet gibi bırakmamalı
30 yaşındayım, anneme artık tahammül edemiyorum annemle ilişkim nasıl olmalı?
Hayatım boyunca psikolojik olarak çok zulmetti hep kendini haklı gören sürekli beni kontrol ve baskı altında bırakan birisiydi kendisiyle aram iyiyse iyi evlattım en ufak gıcık olmaya başlarsa herkesle aramı bozmaya...
Yasak iliskilerin dondugu meslekler sizce hangileri.. ?
bugun bi haber sitesinde okudum.. pilotlar hostersler vs vs.. agam bu nedir. :D kimsenin ahlak bekcisi falan degilim yargilamiyorum da.. olabilir.. sadece bu kadar marjinallik garip geliyor.. bi de muhendis olmakla hata...
İlişkis varken başka kızı cepte tutmak erkek için normal bi durum mu?
Erkek arkdşaımla ile ailemiz tanıştı ama o başka kızlara da kesin net cevaplar vermiyor cepte tutuyor
İlişkide bazen biraz geri çekilmek bağları güçlendirir mi?
Yoksa tam tersi, soğukluk mu yaratır? Kendi deneyiminizi paylaşır mısınız?
Arkadaşlar 1 1 buçuk yıl ve daha fazla sürmüş iliskisi olan kiz hakkında kötü mü düşünürsünüz?
Biseyler yaşanmış der misiniz
Düzgün birisiyle ilişki yapmak istiyorum ama?
Ama hala geçmişe takılıyorum. Saçma sapan birisi hala kafamda
Bi kız 3 yıllık ilişkisinden ayrıldıktan sonra?
Hiçbir şey olmamış gibi story ve gönderi paylasiyorsa geziyorsa erkegi unuttuğu için mi unutmak için mi paylaşır
Erkekler objektif yorumlarınızı bekliyorum? Aşk ilişkileri?
Bir erkek doğru düzgün bir neden söylemeden terk edip aylar sonra hiç bir şey olmamış gibi tekrar döner? Hayır yani amaç ne? İstediğini bulamadı mı?
Aşk ilişkileri yine sevgilim olur mu?
yürüme engelim var reelden sevgilim olmadığı için sanaldan oluyor daha önce 2 sevgilim oldu son kez şansımı deneyeceğim tabi ki konuştuğum kişiye söylüyorum durumum böyle diye kabul ederse sevgili oluruz yok etmezse de...
👉 İlişkide ilk adımı kim atmalı? 👩❤️👨🤔?
Bazıları “ilk adımı erkek atmalı” der 💪, bazıları ise “kadının da duygularını göstermesi doğal” der 🌸. İlk adımı atmak cesaret ister 🦁, ama karşılık bulmazsa kırılmak da kolaydır 💔. Sence ilişkilerde ilk adımı kim...
Biten ilişkiye tekrar başlamak- ikinci şans?
İkimiz de görücü usulü nişanlandık ben onu sevmeye başlayınca o uzaklaştı. Bir ben bir o ilişkiyi sürdürmeye çalıştık ama birtürlü birbirimizi bulamadık. Biri adım attı mı diğeri geri adım atıyordu. Güvenini kırdım...
Sevgilinizin şifresini bilmeniz, ilişkide ki güveni mi, güvensizliği mi işaret eder?
Sevgilisine telefon şifresini veren kişi kendine güveniyordur ama isteyen kişi karşı tarafa güvenmiyordur bence, o yüzden güvensizliği işaret eder. Sizin düşünceniz ne?
Emin olun ki, Kolomb Amerika'yı keşfettikten sonra değil, keşfederken mutluydu.(Fyodor Dostoyevski) İlişkiler de böyle mi?
Elde ettikten sonra bir anlamı, tadı, mutluluk verici bir tarafı kalmıyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer