1.5 yıldır konuştuğum çocuk 4 gündür mesajlarıma dönmüyor, ilişki bitti mi sizce?

1.5 yıldır konuştuğum çocuk var. Hemen hemen her gün konuşuruz günaydın yazar ben de ona yazarım şakalar falan yapardık. Evlilik hayalleri kurduk sadece adı konmamıştı. Gecen hafta buluştuk biz ciddiyiz de senden adim gelmiyor dedi fotoğraf çekindik, o fotoğrafımızı kendi ailesine attı bana da arkadaşlarına annene falan at dedi. Ben yorumlarını söyledim ama. o söylemedi ben de orada trip yaptım konuşmadım biraz. Ama 4 gündür mesaj atıyorum cevap vermiyor ben anlamadım neye küstü bitirdi mi

1.5 yıldır konuştuğum çocuk 4 gündür mesajlarıma dönmüyor, ilişki bitti mi sizce?
Cevapla